ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Інспекці від 09.08.2021 № 47
ПОРЯДОК
роботи із запитами на інформацію, розпорядником якої є Державна екологічна інспекція у Сумській області
- Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Державної екологічної інспекції у Сумській області має бути розміщена на офіційному веб-сайті.
- Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.
- Запит на інформацію може бути поданий:
особисто за адресою: м. Суми, вул. Першотравнева, б. 29, 5 поверх, к.72А;
на поштову адресу: а/с 1 ВПЗ Суми 40000;
на електронну адресу: sumy@dei.gov.ua
телефаксом 77-10-15.
- Запит на інформацію подається у довільній формі.
- Запит на інформацію повинен містити:
прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту);
спосіб отримання інформації.
- Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яку надає Державна екологічна інспекція у Сумській області або яка розміщується на її офіційному веб-сайті.
- Письмовий запит на інформацію може бути подано особисто до Державної екологічної інспекції у Сумській області, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку.
Усний запит телефоном або телефаксом може бути подано згідно з п.3 даного Порядку.
- У разі, коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник відділу організаційно-аналітичної діяльності, взаємодії з громадськістю та ЗМІ, документуванню та контролю Державної екологічної інспекції у Сумській області, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в запиті, та надає копію запиту особі, яка його подала.
- Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
- У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- Інформація на запит надається безоплатно.
- У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, про це протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється відповідальним структурним підрозділом запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
- У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
1) Державна екологічна інспекція у Сумській області не володіє і не зобов’язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 13 цього Порядку;
4) не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме не зазначено: прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
- На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
- Реєстрацію надходження письмових та усних запитів на інформацію до Державної екологічної інспекції у Сумській області забезпечує відділ організаційно-аналітичної діяльності, взаємодії з громадськістю та ЗМІ, документуванню та контролю.
З метою виконання вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації” наказом Державної екологічної інспекції у Сумській області від 03.01.2012 №15 затверджено Порядок складання та подання запитів на інформацію та Форму для подання запиту на інформацію. (ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ)
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Державної екологічної інспекції у Сумській області від 03.01.2012 № 15 |
ПОРЯДОК
складення та подання запитів на інформацію
до Державної екологічної інспекції у Сумській області
- Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Державної екологічної інспекції у Сумській області має бути розміщена на офіційному веб-сайті.
- Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об’єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.
- Запит на інформацію може бути поданий:
особисто за адресою: м. Суми, вул. Першотравнева, б. 29, 5 поверх, к.72а, 75
на поштову адресу: а/с 1 ВПЗ Суми 40000;
на електронну адресу: sumy@dei.gov.ua
телефаксом 77-10-15
- Запит на інформацію подається у довільній формі.
- Запит на інформацію повинен містити:
прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти або номер засобу зв’язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту);
спосіб отримання інформації.
- Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яку надає Державна екологічна інспекція у Сумській області, або яка розміщується на її офіційному веб-сайті.
- Письмовий запит на інформацію може бути подано особисто до Державної екологічної інспекції у Сумській області, в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку. Усний запит телефоном або телефаксом може бути подано згідно з п.3 даного Порядку.
- У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює представник відділу організаційно-аналітичної діяльності, взаємодії з громадськістю та ЗМІ, документуванню та контролю Державної екологічної інспекції у Сумській області, із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, контактного телефону в запиті, та надає копію запиту особі, яка його подала.
- Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього природного середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.
- У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
- Інформація на запит надається безоплатно.
- У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, про це протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється відповідальним структурним підрозділом запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
- У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
1) Державна екологічна інспекція у Сумській області не володіє і не зобов’язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 13 цього Порядку;
4) не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме не зазначено: прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
15. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.
- Реєстрацію надходження письмових та усних запитів на інформацію до Державної екологічної інспекції у Сумській області забезпечує відділ організаційно-аналітичної діяльності, взаємодії з громадськістю та ЗМІ, документуванню та контролю.